تحلیل ها, شاخص ها

تحلیل نئوویو دلار

تحلیل نئوویو دلار

مهمترین نکته در تحلیل نئوویو دلار، استفاده درست از نمودار کندل استیک دلار است. در این تحلیل 20 دقیقه ای، ایرادات نمودار کندلی قیمت دلار است که با توضیح دلایل منطقی، به مزیت ها و معایب این نمودار پرداخته ایم به طوری که از نمودار کندل استیک بهینه ترین استفاده را داشته باشیم.

یکی دیگر از مسائل مهم محاسبه ارزش ذاتی دلار است که می بایست با همسان سازی اعداد، محاسبات درست را انجام دهیم. که البته در این تحلیل با توجه به بررسی قیمت طلا در ایران و انس جهانی، به بررسی قیمت دلار نسبت به طلا پرداخته ایم.

باید توجه داشت که تحلیل نئوویو دلار و بررسی ارزش ذاتی آن، نبایست اعداد و اهداف متفاوتی را ارائه کنند و در این تحلیل به همخوانی این دو سبک تحلیلی پرداخته ایم.

تاثیر اقتصاد کلان بر تمام بازار های موازی به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق نمی افتد و باید به این نکته توجه داشت که این اثرات در روند نموداری دست کم شش ماهه نمایان می گردد.

در تحلیل نئوویو دلار سعی بر این داشتیم که انطباقی بین دو مسئله مهم تحلیل نموداری و اقتصاد سیاسی ایجاد کنیم به نحوی که سناریوی تحلیلی، نزدیک ترین حالت به آنچه در آینده ی شش ماهه بازار شکل خواهد گرفت باشد. همچنین اهداف نرخ دلار نباید از بررسی نرخ طلا، سکه و حتی قیمت فلزات اساسی بی تفاوت عبور کرد و تمام این کالاها در کنار کالاهای اساسی می بایست با سناریوی تحلیلی منطبق باشند.

به همین دلیل در این تحلیل به بررسی اجمالی این کالاها پرداخته ایم.

تحلیل نئوویو دلار به روند پیش روی نرخ دلار در بازار آزاد تا خرداد ماه سال 1402 می پردازد. تاریخ انتشار این تحلیل 19  آذر ماه 1401 میباشد

برای مشاهده‌ی ویدئوی تحلیل نئوویو دلار اینجا کلیک کنید.

 

تحلیل توسط  امین شجاعی .

کد کوتاه این مطلب : https://irantbs.com/?p=4186

یک نظر در “تحلیل نئوویو دلار

  1. doulatmandi گفت:

    گذشت زمان میزان تطبیق تحلیل صورت گرفته و روند حرکتی دلار که در این تحلیل بیان شده بود رو به خوبی نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *