بازارهای جهانی, تحلیل ها, کریپتوکارنسی

تحلیل نئوویو کاردانو

تحلیل نئوویو کاردانو (ADAUSD)

رمز ارز کاردانو (ADAUSD) در نوابر 2017 معرفی و قابل معامله شد. تاریخ انتشار تحلیل نئوویو کاردانو 27 ژانوبه 2021 می باشد.

در تحلیل نئوویو کاردانو (ADAUSD) یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آنهم (برخلاف آنچه در ظاهر روند صعودی نمودار مشخص هست) عدم شتابدار بودن روند صعودی، و همچنین انتهای سقف تاریخی در 29 اگوست 2021 است. این سقف بر خلاف نمودار بیت کوین به عنوان لیدر در بازار رمز ارز هاست.
با بررسی ها بسیار زیاد انجام شده، شروع روند صعودی سوپر سیکل را(به دلیل اصلاح قیمتی اولیه)، از مارس سال 2020 میلادی در نظر گرفته ایم.
این ساختار یک الگوی تصحیحی غیر استاندارد بوده (WXYXZ) بوده که تمام این حرکت در قالب یک کارکش صعودی و موج (A) بزرگ در نظر گرفته ایم. تایید این الگو، حرکت پسا الگویی ایجاد شده در کش دیتا با زمان بالاتر ایت که تصویر آن در این تحلیل ارائه نشده است.

سوپر سیکل حرکتی کاردانو (ADAUSD) را به دو صورت می توان شمارش کرد.
یک الگوی زیگزاگ و دیگری الگوی فلت(ABC).
در هر دو حالت هم اکنون در موج B از این سوپرسیکل قرار داریم و با در نظر گرفتن زمان سپری شده موج A، انتظار یک اصلاج با پیچیدگی بالا و زمان بر را برای موج (B) خواهیم داشت.
نکته آموزشی: در تعیین کف قیمتی موج B از سوپرسیکل، همحوانی تحلیل نئوویو و پرایس اکشن از اهمین بالایی برخوردار است.

در ادامه به بررسی جزیی تر ساختار واسط B در نمودار کش دیتا دوهفته کاردانو (ADAUSD) می پردازیم(باکس مشکی رنگ هایلایت شده).

نمودار کش دیتا 1 ماهه ADAUSD

تحلیل نئویو کاردانو (ADAUSD)

تحلیل نئوویو کاردانو (ADAUSD) نمودار کش دیتا دوهفته:

در کش دیتا دو هفته کاردانو (ADAUSD)، با توجه به آنالیز زمانی و مدت سپری شده از سقف روند صعودی تا کنون، نمیتوان این اصلاح را پایان کار دانست.
همچنین با در نظر گرفتن، زمان کندلی 50 هفته ای که تا پایان اصلاح محاسبه کرده ایم، روند حرکتی پیش رو را به صورت پیشفرض یک الگوی تصحیحی غیر استاندارد دوگانه (wxy) محتمل ترین حالت ممکن می دانیم.
تشابه و تناسب در ریز موج های صعودی و نزولی از سقف موج (A) بزرگ، ما را به سمت شناسایی یک الگوی دیامتریک در قالب موج w هدایت میکند. بنابراین یک x کوتاه واسط و سپس یک y را برای تکمیل ساختار (B) بزرگ اصلاحی انتظار داریم.

نمودار کش دیتا دوهفته کاردانو (ADAUSD)

تحلیل کلاسیک کاردانو (ADAUSD) در تایم فریم هفتگی:

در تحلیل تکنیکال کلاسیک کاردانو از برخی نکات ساده و ابتدایی نباید براحتی عبور کرد. خط روند معتبر دو ساله نمودار کاردانو شکسته شده و تمامی شرایط شکست این خط روند تایید شده است.
در گام بعدی انتظار پول بک به این ترند شکسته شده و مجددا ادامه اطلاح را خواهیم داشت
پول بک پیش رو همان ساختار x واسط از B سوپرسیکل است که در بالا به آن اشاره کردیم.

همچنین ابر ایچیموکو در تایم فریم هفتگی می تواند تاییدی بر ناحیه مقاومتی و در نظر گرفتن x کوتاه تا محدوده ذکر شده در تصویر باشد.

نمودار کندل استیک برکت در تایم فریم روزانه

تحلیل نئویو کاردانو (ADAUSD)

جمع بندی

در روزهای اخیر، تحرکات شاخص S&P و نمودار ایندکس دلار مورد توجه فعالین بازار رمز ارزها قرار گرفته است. اگر بر همین اساس، به نحوی جزئی تر نگاه کنیم، به تعویق انداختن موقت سیاست انقباظی در گزارش های فدرال رزرو می تواند، عامل مهمی برای در جا زدن رمز ارزها باشد.
پس از این درجا زدن انتظار ریزش قیمتی با احتمال بالای افزایش نرخ بهره تا پایان دوره ریاست جمهوری دموکرات ها باشد

(هرچند که فدرال رزرو در قانون ایالات متحده یک نهاد کاملا مستقل باشد)

با توضیحاتی که در تحلیل نئوویو رمزارز کاردانو (ADAUSD) ارائه شد. بعلاوه وابستگی بازار رمز ارزها با شاخص های جهانی، نباید انتظار رشد های شارپ و پرقدرت را دست کم تا یک سال آینده انتظار داشت

برای معامله گران قیوچرز، توصیه میشود، تا شروع روند x واسط پیش رو، از ترید کردن در ابن رمز ارز فاصله بگیرید. یا دست کم به معاملات کوتاه با سودهای حداقلی اکتفا کنند
معامله گران HOLD می توانند در ساختار x واسط ، دست به ماشه بوده و در نزدیکی محدوده 2$ از این رمز ارز خارج شوند.

محدوده کم ریسک برای خرید:  محدوده 0.7 دلار
محدوده پر ریسک برای خرید:  بالاتر از 1.3 دلار

کد کوتاه این مطلب : https://irantbs.com/?p=3102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *