مطالب آموزشی

رابرت ماینر کیست

رابرت ماینر کیست؟

در مقاله ی رابرت ماینر کیست به معرفی یکی از سه تحلیل گر برتر دنیا به انتخاب مجله Investing می پردازیم
رابرت ماینر یکی از الیوتیسین های صاحب سبک جهانی در تحلیل تکنیکال است. او بیش از بیست سال است که یک مربی برجسته معامله گریست و روزانه گزارش هایی در مورد فارکس، سهام و بازارهای آتی (فیوچرز) منتشر می کند.

رابرت ماینر کار خود را در اواسط دهه 80 با تاسیس اولین شرکت خود، Gann-Elliott Educators آغاز کرد. جایی که گزارش های تحلیلی برای بازارهای بزرگ مالی تهیه می کرد و کارگاه های آموزشی لایو در سراسر  ایالات متحده و خارج از آن ارائه می داد.

در اواسط دهه 90، او Dynamic Traders Group را تأسیس کرد تا ضمن ارائه گزارش های تحلیل بازار و استراتژی های معاملاتی، نرم افزار اختصاصی خود تحت عنوان داینامیک تریدر و دوره های معامله گری را توسعه دهد.
اولین کتاب رابرت، Dynamic Trading  (داینامیک تریدینگ) توسط نشریه Super Traders به عنوان کتاب معامله گری سال انتخاب شد. او در سال 1997 به عنوان مربی(گورو)سال انتخاب شد.

رابرت ماینر کیست

جدیدترین کتاب رابرت ماینر چیست؟

جدیدترین کتاب وی، High Probability Trading Strategies (استراتژی های موفق معاملاتی) یکی از پرفروش ترین کتابهای معامله گری از زمان انتشار در سال 2008 تا به امروز بوده است.
این کتاب تبدیل به یک کتاب معامله گری کلاسیک ضروری برای استراتژی های معامله گری عملی شده است. رابرت، نظریات گن و رویکرد منحصر به فرد الیوت در مورد استراتژی های هدف قیمتی و ابزارهای فیبوناچی زمانی را با رویکرد جامع و مبتکرانه خود از تحلیل چند زمانی(مولتی تایم فریم)ادغام کرده است. همچنین استراتژی مومنتوم بر اساس سه فاکتور زمان، قیمت و الگو را تبیین نموده است.

رابرت ماینر کیست

مقاله رابرت ماینر کیست ترجمه اختصاصی تحلیل گران برتر سرمایه.

کد کوتاه این مطلب : https://irantbs.com/?p=595

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *