آموزش تحلیل نئوویو

آموزش تحلیل نئوویو

"استادی در نئوویو برای بقیه عمرتان کفایت میکند"

آموزش تحلیل نئوویو

قبل از توضیح درخصوص آموزش تحلیل نئوویو، ابتدا به سابقه خودم در این سبک تحلیل نئوویو می پردازم.

در یکی از جستجوهای آموزشی در اینترنت، متوجه شدم که در سقوط تاریخی بازار وال استریت امریکا در اکتبر 1987 که به دوشنبه سیاه معروف است، شخصی به نام آقای گلن نیلی، با تحلیلی منحصر به فرد و برخلاف تفکر همه تحلیل گران آن زمان، در مصاحبه ای تلویزیونی ریزش شاخص S&P را به درستی پیش بینی کرده بود

در ادامه متوجه شدم که همین شخص (گلن نیلی) در تحلیل های بعدی خود ریزش بازار سهام امریکا در سال 2000 را در تحلیلی زمانی و قیمتی به صورت کاملا دقیق پیش بینی کرده است.

به همین دلیل با مراجعه به سایت های داخلی و خارجی متوجه شدم که گلن نیلی یکی از سه نفر تحلیل گر برتر دنیا در حوزه تحلیل تکنیکال می باشند و در جمله ای معروف در مورد سبک تحلیلی خودشان به این موضوع اشاره میکنند که

“استادی در نئوویو برای باقی عمرتان کفایت می کند

اطلاع از این مطالب من را به آموزش تحلیل نئوویو معروف است ترقیب کرد. به همین دلیل با تهیه نسخه اصلی کتاب و مطالب وبسایت شخصی ایشان شروع به خود آموزی این سبک کردم.

بعد از مطالعه چندین باره نسخه اصلی و ترجمه های متفاوت کتاب نئوری امواج آقای گلن نیلی، بدلیل حجم بالای قوانین و مطالب پیچیده، دچار سردرگمی فراوان شدم و کم کم به این نتیجه رسیده بودم که تئوری امواج و تحلیل نئوویو بسیار پیچیده و غبر قابل درک است.

اما از آنجایی که روحیه ناتمام گذاشتن آموزش، به خصوص در مباحث تحلیل بازارهای مالی را نداشتم تصمیم گرفتم به هر نحوی که شده به این سبک تحلیلی تسلط پیدا کنم و راهکاری اصولی برای پاسخ به پرسش هایم بیابم.

شروع همه گیری کرونا این شانس را برای من ایجاد کرد که با شرکت در دوره ی آموزشی آقای گلن نیلی بصورت آنلاین بتوانم به ابهامات خود در مطالعات انجام شده پایان دهم.

در ادامه با طی مراحل دشوار ثبت نام و پرداخت هزینه ی دلاری توانستم در آخرین دوره ی آموزش تحلیل نئوویو که خود ایشان تدریس می کنند شرکت کرده و در دوره ای که به ساعت آمریکا برگزار میشد حاضر باشم

با ضبط ویدئو ها حین برگزاری کلاس و دیدن چند باره آنها توانستم تمامی ابهامات خود را در درک مبحث نئوویو برطرف کنم و در نهایت به همان جمله ی معروف ایشان رسیدم که استادی در نئوویو برای باقی عمر کفایت میکند.

علت انتشار این ویدئو ها

بعد از برگزاری بیش از ده دوره ی آموزش تحلیل نئوویو بصورت عمومی و خصوصی و ارزیابی دانشجویان پس از اتمام دوره، متوجه شدم که مباحث بسیار مهمی که در حین برگزاری کلاسها به آن تاکید ویژه داشته ام توسط دانشجویان مورد اهمیت واقع نمیشود و در مواردی حتی با مقاومت دانشجویان برای رد یا تایید مطالب رو به رو می شدم.

در جستجوی علت این موضوع به این نتیجه رسیدم که، ترجمه اشتباه در مورد سبک تحلیل نئوویو در وبسایت ها و همچنین دوره های آموزشی نا معتبر در این زمینه، باعث ایجاد چند وجهی شدن مطالبی گردیده است که به وضوع توسط خود آقای گلن نیلی رد یا تایید می شوند.

در نتیجه تصمیم گرفتم برای اولین بار در ایران، با طی یک پروسه بسیار دشوار، ویدئوهای دوره آموزشی آقای گلن نیلی را با ترجمه زیر نویس فارسی با صدای خود ایشان، منتشر کنم

امید است این محتوای ویدئویی، فصل الختامی برای آموزش تحلیل نئوویو به سبک گلن نیلی در ایران باشد. که به اختلاف نظرات در این مبحث پایان دهد

هدیه تهیه کنندگان دوره آموزش تحلیل نئوویو

دوره ی آموزش نئوویو مناسب چه کسانی است؟

– همه اشخاصی که به تحلیل تکنیکال کلاسیک و همچنین تحلیل الیوت تسلط کامل دارند.

– همه فعالین بازارهای بورس، ارز، سکه، طلا، فارکس و کریپتوکارنسی.

– تمام تحلیل گرانی که با مطالعه کتاب آقای گلن نیلی نتوانسته اند درک درستی از مبحث نئوویو داشته باشند.

– تحلیل گرانی که  قصد ادامه حرفه ای  مسیر تخصصی خود را دارند.

اطلاعات دوره آموزش تحلیل نئوویو

پشتیبانی دوره

نظر دانشجویان دوره های قبل

برای تهیه ویدئوی کلاس ها کلیک کنید

بخشی از ویدیوی این دوره

سبد خرید